Странице

петак, 3. јун 2016.

Utisci su tu :)

 Kao sto sam obecala, utisci su tu.


 Kao prvo recicu vam nesto o sebi i zasto sam pocela sve ovo. 
 Ja sam osoba koja ima problematicnu kozu. Svasta sam koristila razne preparate, isla i kod dermatologa i tu sam bila na raznim terapijama, ali bubuljice i dasadni mitiseri su idalje bili tu. 

 Studiram stomatologiju i zavrsila srednju medicinsku skolu. Pa i sa medicinske tacke gledista znam da razni preparati nisu zdravi, da sadrze razne hemije. Zato sam i krenula sa ovom pricom, da ostalim devojkama a i momcima olaksam u odabiru nekih proizvoda za svoje lice. 

 Kao sto sam rekla, kao klinka slusala sam mamu sta da koristim za svoje lice. Obicno je to bio sapun, hladna voda i neka kremica. Medjutim to mojoj kozi nije dalo dobar rezultat. Kao i razni preparati  vise i ne znam koje sam koristila, ali bubuljice su idalje bile tu, masnoca isto, a o mitiserima da ne govorim. 




 Zato sam krenula sa ovim preparatom BALEA - to je uljani fluid za ciscenje lica. Bez parfema, sto mi se dopada. Blaga receptura za nezno ciscenje. Ono sto sam ja primetila jeste da lepo odstranjuje make-up i necistocu. A sto me pre svega odusevilo je to da je za sve tipove koze. Koristim je ujutru i uvece tako sto je nanesem na kozu lica, blago umasiram i sa malo vode napravim penu. Nakon toga mlakom vodom isperem. Dosta je masna i u pocetku sam se plasila kako ce moja koza da reaguje, jer da se ne ponavljam ali ajde, do sada je bila dosta masna. Medjutim, oprala lice, obrisala peskirom i prosto sok. Lice mi je mekano i cisto. Prezadovoljna proizvodom. Kupila sam je u DM-u , bila je na snizenju za 280rsd. 




Mitiseri. Mislim da svi imamo tu muku. Tu sam uzela FREEMAN antistres masku za lice. Hranljiva maska koja hidrora kozu i uspostavlja bilans pomocu minerala iz mrtvog mora. Moram da kazem da USPESNO cisti zapusene pore od mitisera. Koristi se dva puta nedeljno. Ja sam masku nanela i drzala 10-tak minuta. Nakon toga isprala toplom vodom. Sve preporuke jer ona takodje vrsi detoksikaciju koze- cisti mrtve celije sa lica. Odusevljena sam. Takodje kupljena u DM-u za 680rsd. Vidim da je na njihovom sajtu snizenje.  

 Dakle, zadovoljna i tople preporuke svima vama. 
Do sledeceg posta.

 Cao :) 





Нема коментара:

Постави коментар